Sista kvällen

Nu är vistelsen på telamar snart slut! Det har varit ett par riktigt härliga dagar, vi har legat på stranden och vid poolen dagarna i ända, badat (adam har typ bott i vattnet), läst och ätit god mat:) nån glass och drink har också slinkit ner;) det har varit riktigt mysigt. Vi sa det både jag och adam att det känns som att vi ska åka hem till sverige nu, som att vi har haft våran semester men den har ju som bara börjat! helt underbart att vi har massa roligt framför oss fortfarande :)
Imorgon åker vi tillbaka till tegucigalpa med buss kl 13, så vi har tänkt stiga upp tidigt och hinna ligga i solen och bada en sista gång innan vi åker :) 
På söndag lämnar vi honduras, med många nya intryck och upplevelser. För mig har det varit en väldigt speciell resa måste jag säga, det sätter igång många funderingar att se en helt annan värld en den man är van vid. 
Hoppas ni har det bra där hemma så hörs vi när vi är framme i miami!

   



Adam trivs i vågorna:)






















Piña colada :)


Kommentarer
Postat av: Machrille

JAG VILL OCKSÅ SOLA OCH BADA OCH DRICKA PINA COLADA.

2012-03-29 @ 20:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0